Klachten omtrent e-commerce label dragers
Duis ac lorem sit amet nibh gravida malesuada rutrum ac velit.
Feel free to call us: +1 800 789 50 12

Klachten

Onze labeldragers voldoen aan de wettelijke vereisten voor een ecommerce webshop. Voldoet een SafeShops.be webshop hier in praktijk niet aan, dan horen we dat graag. Vul in dat geval het onderstaand formulier in. Wij behandelen uw bericht zo snel mogelijk en proberen te bemiddelen tussen jou en het desbetreffend bedrijf. Lukt dat niet, dan sturen we je klacht door naar het Comité van Toezicht van bdma (via bdma pagina ). Zij waken mee over het respecteren van de labelvoorwaarden. Betreft het een specifieke 'reis’ klacht (buiten de labelvoorwaarden om), weet dan dat onze labeldragers uit de reissector, de Geschillencommissie Reizen mee hebben erkend. In dat geval sturen we uw klacht door naar deze Commissie.

Consumentenombudsdienst


Meer nog - naast onze eigen klachtenprocedure, kan u vanaf 1 juni 2015 voor buitengerechtelijke consumentengeschillen terecht bij de Consumentenombudsdienst (COD). Deze dienst kan u in de eerste plaats informatie verschaffen over uw rechten als consument. Indien u klachten heeft, kan u hiervoor ook bij de COD terecht. De COD zal uw klacht analyseren om deze vervolgens aan het bevoegde bemiddelingsorgaan door te geven.

Bedankt alvast voor het vertrouwen.
Het SafeShops team

pb

Neem contact op!

Noordkustlaan 2b, 1702 Groot-Bijgaarden / Kapelsesteenweg 195/1, 2180 Ekeren
+32 476 99 29 40

Klachten formulier

SafeShops.be – consumentenvertrouwen in e-commerce.

Vertrouwen creëren in e-commerce en online handel is een kerntaak van SafeShops.be. We verwachten van onze leden dat zij voldoen aan de strengste wettelijke vereisten op ecommerce vlak. We behandelen uw ecommerce klacht omtrent een SafeShops label drager dan ook in vertrouwen maar steeds met het oog op een positieve uitkomst. Daarom dat we proberen bemiddelen tussen u en de SafeShops webshop. Een oplossing vinden voor uw klacht is in deze prioritair in onze aanpak.