De on-demand webinars, die gaan over succesvol verkopen over de landgrenzen heen, het vergroenen van de supply chain, en de omnichannel customer experience, zijn nu exclusief beschikbaar via https://bit.ly/3pkr9AH. Met deze gesprekken wil koeriersdienst UPS e-commercebedrijven steunen in de evolutie van hun e-commerce-activiteiten onder de hashtag #GoBeyond – zet net dat stapje extra.
De groei die de e-commercesector de laatste jaren vertoont, biedt vele kansen, maar vereist ook aanpassingen, flexibiliteit en nieuwe vaardigheden. Om het e-commercebedrijven gemakkelijker te maken het nieuwe status quo te tackelen, creëerde UPS drie webinars rond actuele thema’s die webshopeigenaren aanbelangen.
- Cross-border succes, met inzichten van onder andere belangenorganisatie Ecommerce Europe over hoe als e-commercebedrijf het potentieel van cross-border te benutten en van lokaal naar internationaal kunt gaan.
- Greening the supply chain, met tips en tricks van Fairphone – een Nederlandse sociale onderneming die werkt aan een beweging voor duurzamere elektronica – over hoe jouw e-commercebedrijf te verduurzamen.
- Omnichannel customer experience, met inzichten van gerenommeerd advies- en onderzoeksbureau Deloitte over hoe het geheel aan beschikbare prospectie -en verkoopkanalen efficiënt te gebruiken.
Meld je hier gratis aan om de exclusieve links naar de on-demand webinars te ontvangen en #GoBeyond te gaan.
Nu kijken: UPS-webinars over succesvolle e-commerce met inzichten van Deloitte, Fairphone en meer