Het definitieve einde van third-party cookies is in zicht, waardoor het online herkennen van klanten en prospects een uitdaging wordt. Customer Match biedt de mogelijkheid om klanten en prospects op de grootste online platformen te herkennen, zonder gebruik te maken van third-party cookies!
Als trusted third-party slaat EDM op één centrale plek de brug tussen jouw klantendatabase en de ID-databases van alle grote online platformen als Google, DPG media, Marktplaats, Facebook en Instagram. Klantdata wordt versleuteld en gematcht met de IDs van deze platformen om zo klanten en prospects te herkennen. Zo kun je kosten besparen door bestaande klanten uit te sluiten van wervingscampagnes. Meer omzet genereren door bestaande klanten in te sluiten voor cross- en upsell campagnes. En nieuwe klanten bereiken aan de hand van lookalike targeting op basis van het profiel van jouw huidige klanten.


Middels pragmatische oplossingen op het snijvlak van data, technologie en marketing, ondersteunt EDM organisaties bij het creëren van de meest actuele en correcte klantendatabase, het samenstellen en inzetten van relevante doelgroepen voor on- en offline klantenwerving en het optimaal renderen van leads door middel van solide prospect datamanagement.
Artikel van EMD (onderdeel van The Data Agency)