Essay On Healthy Self Esteem Examples Tv Series Scripts Formats For Essays Tim Hortons Swot Analysis Essays Globalization And Its Impact On Education Essays
Customer Expectations
Feb 25

Customer Expectations

SafeShops Café: Customer Expectations

Wanneer? 26 april van 14u30 tot 19u00

Waar? Domein Leeflank

Adres: Bosstraat 97, 9340 Lede

Het was weer fijn jullie te zien tijdens het SafeShops Café op het Domein Leeflank.

Sprekers

Francis Huysman, e-commerce manager bij Weba heeft uit de doeken gedaan hoe je omgaat met de hoge verwachtingen van de consument en ze een naadloze klantenervaring geeft. Verwachtingen zoals productinformatie, gratis snelle levering en lage prijzen kwamen aan bod. Ben je benieuwd naar nog meer inzichten? Bekijk de presentatie hier.

 

Philippe De Vydt, Sales Director bij MultiSafepay heeft het topic ‘customer wars’ toegelicht. Hoe win je klanten en zorg je ervoor dat ze zo simpel mogelijk producten in je webshop kunnen bestellen? De stappen voor, tijdens en na de checkout van je webshopbezoeker kan je volledig raadplegen in de presentatie.

 

Addy Rijkens, Marketing manager bij PostNL kwam vertellen wat de klantenvoordelen zijn van hun hoogtechnologisch sorteer- en distributiecentrum als antwoord op stijgende e-commerce behoefte. Van adequate retourstromen tot reductie beschadigingen aan pakjes, je kan het allemaal terugvinden in de presentatie.