Optimaliseer je customer experience
Dec 17
webinar customer experience

Optimaliseer je customer experience

Webinar: Optimaliseer je customer experience

Wanneer? 13 januari van 15u30 tot 17u00

Waar? Online event

Sprekers?

  • Karl Bosmans, E-commerce Manager @ Schoenen Torfs
  • Saskia Vanden Eede, Docent en Onderzoeker Bedrijfskunde & Katja Verbeeck, Docent en Onderzoeker ICT @ Odisee Hogeschool

Hoe optimaliseer je jouw Customer Experience

Wanneer je jouw klant een optimale klantenervaring aanbiedt zorg je voor een onvergetelijke shopervaring. Met een goede service creëer je een hogere klantenbinding wat uiteindelijk zal leiden tot een verhoging van je omzet.

Je Customer Experience verbeteren kan je op allerhande manieren of met de inzet van een verschillende tools. Heb je al eens gedacht aan de inzet van Artificiële Intelligentie of het verbeteren van je datakwaliteit. Belangrijk hierbij is natuurlijk een correcte en omni-channel customer service zodat je voor jouw klant bereikbaar bent.

Hoe je hiermee aan de slag kan gaan ontdek je in het gratis webinar op 13 januari.

Je ontdekt:

  • Hoe je jouw data het werk laat doen om gepersonaliseerd te communiceren.
  • Hoe je dankzij data optimalisatie of CRM-onboarding je klant gerichter en juister kan benaderen
  • Hoe je dit in de praktijk kan toepassen aan de hand van tips & tricks van ervaringsdeskundige Torfs.