Esl Phd Essay Writer Service For University But For Test Essay For Plagiarism Pay To Do Professional Analysis Essay Why To Kill A Mockingbird Should Be Banned Essay
Experience Day: Marketing
Feb 25

Experience Day: Marketing

Experience Day: Marketing & Fashion

Wanneer? 22 september van 13u30 tot 19u00

Waar? Veepee HQ België

Adres: Humaniteitslaan, 1190 Vorst

Laat je onder dompelen in alle marketing-facetten.

Op 22 september zijn we welkom bij een van onze leden, Veepee. Tijdens 1 namiddag dompelen we je onder in alle facetten van marketing. Als de termen affiliate marketing, AI, achteraf betalen en dergelijke je nog onbekend in de oren klinken dan is dit het event voor jou.

En natuurlijk neemt Veepee je mee in hun verhaal, met als bonus dat de eerste 20 inschreven personen een bezoek mogen brengen aan het logistiek centrum van Vorst.

De juiste tools om de wedstrijd te winnen – Hoe Decathlon Ierland de personalisatiewedstrijd won (case study)

Het motto van Decathlon is “Sport for the many”, maar de wereldwijd bekende sportartikelenverkoper ervaart dagelijks in zijn online winkels dat “the many” eigenlijk heel verschillend zijn. Segmentatie naar sport, geslacht of leeftijd was niet goed genoeg voor een merk dat de loyaliteit van klanten als topprioriteit heeft, dus was personalisatie de natuurlijke stap om de online verkoop te stimuleren en de Life Time Value van klanten te verhogen. In zijn presentatie zal Raymond de belangrijkste resultaten delen die Decathlon Ireland de afgelopen jaren heeft behaald dankzij een goed doordachte en voortdurend verbeterde personalisatiestrategie.

3 belangrijke conclusies van de presentatie

  • wat website en post-aankoop personalisatie inhoudt
  • hoe begin je met jou eigen personalisatiestrategie?
  • resultaten bij het werken met een retentiematrix

Kickstart jouw campagne. 6 principes in de praktijk gebracht

Leer in 6 principes hoe je een marketingcampagne start en hoe Klarna meer is dan een betaalmethode, maar ook een marketingtool om je groei te voeden.

3 belangrijke conclusies van de presentatie

  • Plan langzaam, handel snel: neem de tijd om jouw doelstellingen te definiëren zodat je weet hoe succes eruit ziet en waar je moet optimaliseren.
  • Wees klantgericht: stem je mediakanalen en boodschap af op jouw publiek. Er is geen uniforme marketingaanpak.
  • Denk aan de volledige funnel: overweeg een end-to-end gebruikersreis en probeer relaties met consumenten te onderhouden om betere merkervaringen op te bouwen.

Affiliate marketing? Affiliate marketing!

Lilith en Julieta laten je kennismaken met de wereld van affiliate marketing. Ze leggen uit wat affiliate marketing is en waarom werken met een netwerk nuttig kan zijn. Maak je klaar om al hun tips en trucs te leren in slechts 20 minuten! Daarnaast geven ze je meer informatie over welke marketingstrategieën binnen affiliate marketing nuttig kunnen zijn voor jouw bedrijf.

3 belangrijke take aways van de presentatie
Je gaat naar huis met het antwoord op de volgende vragen:

  • Wat is affiliate marketing?
  • Is affiliate marketing iets voor mijn bedrijf?
  • Welke affiliate strategie kan ik gebruiken?

Het programma

DEEL 1: Bezoek aan het Veepee magazijn (Alleen voor de eerste 20 ingeschreven).

  • 13u30: Ontvangst van 2 groepen voor het bezoek aan het Warehouse.
  • 13u45: Begin van het bezoek van de eerste groep (10 personen)
  • 13u50: Start van het bezoek van de tweede groep (10 personen)
  • 14u15: Bezoekers zijn klaar -> bezoekers gaan naar het Veepee-hoofdkwartier.
  • 14u30: Welkom @ Veepee

DEEL 2: @ HQ Veepee

  • 14u30: Welkom @ Veepee
  • 15u00 : Begin van de presentaties
    • 15u00 : Welkom door SafeShops en Veepee
    • 15u10 : Presentaties van de partners
    • 15u10: Daisycon
    • 15u30 : Klarna
    • 15u50: Itsme
    • 16u10: Korte pauze: 10 minuten
    • 16u20: Retail Rocket
    • 16u40: te bevestigen
    • 17u00: Veepee
    • 17u20 Q&A
  • 17u30 Netwerkdrink

Schrijf je gratis in