Opleiding Marketplaces
Prijs niet-leden/partners van Safeshops/BeCommerce of Gondola
€ 395 exclusief BTW
Prijs leden/partners van Safeshops/BeCommerce of Gondola
€ 295 exclusief BTW
Wanneer? 16 juni 2023 (14u – 17u)
Taal? Engels
Waar? Gondola Academy Machelen
*indien de coronamaatregelen het niet toelaten fysiek deze opleiding te laten doorgaan, zal deze online plaatsvinden met een aangepaste prijs (zie inschrijvingen)
* Indien u wenst gebruik te maken van de KMO-portefeuille, vergeet dit dan niet aan te vinken in het bestelformulier

Wat gaan we doen?
Verkopen via marktplaatsen is voor veel bedrijven nog onbekend terrein. We kennen de grote spelers maar ook minder voor de hand liggende marktplaatsen bieden de mogelijkheid om te verkopen en adverteren op hun platform.
Of misschien heb je al een eerste poging gedaan om te verkopen via een marktplaats maar is het je nog niet gelukt om dit te doen slagen?
In deze opleiding vertellen we hoe je op marktplaatsen kan verkopen en krijg je concrete tips & tricks om je verkoopaccount succesvol te beheren.
Je leert er onder andere…
- … hoe je marktplaatsen strategisch kan inzetten
- … hoe je verkoop kan genereren
- … wat de sterktes en zwaktes zijn van marktplaatsen
- … hoe je stock moet beheren wanneer je ook verkoopt via een marktplaats
- … hoe je kan adverteren op marktplaatsen
De trainer

Lars Van den Berghe
Lars is account manager bij Amazon België en ondersteunt lokale third party verkopers in hun traject van verkopen op Amazon, zowel op de Belgische marktplaats als in het buitenland.

Maxence Vercruysse
Maxence Vercruysse is e-commerce en sales expert gespecialiseerd in marktplaatsen. Hij verdiende eerst zijn pluimen bij onder andere Monizze en Bol.com om uiteindelijk zijn eigen marktplaats Merkado uit de grond te stampen. Met succes!

Jack Peeters
Jack Peters kwam in 2016 bij Alibaba als Business Development Director. Hij is verantwoordelijk voor het toezicht op de groei in de regio’s UK, Nordics en Nederland, waarbij hij samenwerkt met bedrijven om toe te treden tot het Alibaba ecosysteem en het bereiken van de 1,3 biljoen jaarlijkse actieve consumenten op Alibaba’s platforms.