Google Analytics
apr 22
Google analytics training

Google Analytics

Opleiding Google Analytics

Prijs niet-leden Safeshops of Gondola

375 exclusief BTW

Inschrijven

Prijs leden Safeshops of Gondola

295 exclusief BTW

Inschrijven

Wanneer? 25 oktober 2021 (14u – 17u)

Taal? Engels

Waar? Gondola Academy Machelen

*indien de coronamaatregelen het niet toelaten fysiek deze opleiding te laten doorgaan, zal deze online plaatsvinden met een aangepaste prijs (zie inschrijvingen)
* Indien u wenst gebruik te maken van de KMO-portefeuille, vergeet dit dan niet aan te vinken in het bestelformulier
Google analytics training

Wat gaan we doen?

Hoe kan Google Analytics je inzicht geven in je webshop zodat jij de juiste business en marketing beslissingen maakt ? Dit is waar de workshop volledig rond draait. Omdat zowel Universal Analytics en GA4 (de nieuwste versie van Google Analytics) beschikbaar zijn, zullen we beide opties bespreken. De meeste demos zullen gedaan worden in Universal Analytics omdat GA4 nog niet 100% op punt staat.

Heb je ook interesse in hoe je GA opzet en invoert op je webshop, dan is de aansluitende workshop Google Tag Manager voor e-commerce ook voor jou.

Je leert er onder andere…

  • … hoe je een goed set KPI’s opzet
  • … handige tips en tricks in de interface
  • … een demo hoe je een waardevol dashboard opzet voor de performance van de webshop en marketing campagnes
  • … hoe GA je in je dagelijkse workflow kan helpen om de juiste beslissingen te nemen

Gerelateerde opleidingen

Alle opleidingen

De trainer

Lore Van Besien, Google Ads & Google Analytics Expert @ AdSpecialist

Lore is de oprichter en zaakvoerder van AdSpecialist. In 2007 ging ze aan de slag als Account Manager bij Google en werd een echte expert in Google Ads en Google Analytics

Sinds 2010 werkt ze als consultant en trainer voor bedrijven, bureaus en universiteiten. Ze werkte intensief mee aan Google projecten in de Benelux als Google Engage, Google Partner Academy, Google Digital Atelier, Digital Masters Academy. Sinds 2016 is ze ook lector aan zowel Thomas More als VUB, waar ze studenten leert werken met tool als Google Ads en Google Analytics.