Google Analytics
okt 04

Google Analytics

Opleiding Google Analytics

Wanneer? 11 juni 2020 (14u – 18u)

Waar? Excelsiorlaan 85, Zaventem

Indien je meerdere opleidingen boekt krijg je per extra opleiding of persoon 10 % korting. Deze worden verrekend bij je bestelling. 
*Gebruik van KMO-portefeuille mogelijk

Belangrijke info

De opleidingen gaan door tussen 9 en 12 juni. Gezien de COVID-19 situatie bieden we verschillende mogelijkheden aan om de opleidingen te volgen, aan jou de keuze:

1. Fysiek bij Gondola in Zaventem, hier kunnen we de social distancing verzekeringen alsook alle maatregelen opvolgen die nodig zijn voor ieders gezondheid. (Je ontvangt de opgenomen opleiding ook achteraf)
2. Via livestream: je volgt de opleiding van bij je thuis.
3. We nemen de opleidingen op waardoor je deze op een ander moment kan bekijken via download.

Wat gaan we doen?

Meet je op dit moment jouw (online) marketing uitingen wel voldoende en correct?

Hoe meet je dit dan wel voldoende en correct?

In deze opleiding doorbreken we samen de mythes rond de alwetende Google Analytics. Stapsgewijs lopen we door alle reportages en leggen we de focus op de interpretatie van de data waarvoor de basisbeginselen duidelijk en helder moeten zijn.

Vanuit de training krijg je de tools om consistent en gestructureerd Google Analytics informatie te voeden, waardoor de interpretatie vlotter gebeurt.

De belangrijkste punten:

  • Waarom is Google Analytics eigenlijk niet zo slim?

  • Maar waar komt deze online traffic nu vandaan?

  • Hoe meet je de kracht van je merk of zaak met je eigen data?

  • Hoe monitor je on- en offline activiteiten?

  • De e-commerce case VakantieVeilingen.be / VavaBid.be

Inschrijven

Gerelateerde opleidingen

Alle opleidingen

De trainer

Jaan Dekempeneer is Marketing Manager bij VakantieVeilingen.be, het van oorsprong Nederlandse eCommerce bedrijf met merken in Vlaanderen en Wallonië. Performance en digitale marketing kennen voor Jaan nog maar weinig geheimen. Als Digital Coach en Gastdocent aan de HoGent, leert hij jonge marketeers de kneepjes van het vak.

Benieuwd hoe jij meer return uit je marketing efforts kan halen en hoe je kan meten om te weten? Bij Jaan krijg je er nog tussendoor wat mopjes bij, want als sporadisch stand-up comedian mixt hij droge humor met droge materie die toch sappig blijft om naar te luisteren.