Webshop Optimalisatie 2023
Apr 26

Webshop Optimalisatie 2023

Opleiding Webshop Optimalisatie

Prijs niet-leden/partners van Safeshops/BeCommerce of Gondola

395 exclusief BTW

Inschrijven

Prijs leden/partners van Safeshops/BeCommerce of Gondola

295 exclusief BTW

InschrijvenOntdek hier de pakketprijzen voor meerdere opleidingen

Wanneer? 15 juni 2023 (14u – 17u)

Taal? Engels

Waar? Gondola Academy Machelen

*indien de coronamaatregelen het niet toelaten fysiek deze opleiding te laten doorgaan, zal deze online plaatsvinden met een aangepaste prijs (zie inschrijvingen)

* Indien u wenst gebruik te maken van de KMO-portefeuille, vergeet dit dan niet aan te vinken in het bestelformulier

Gerelateerde opleidingen

Alle opleidingen

Wat gaan we doen?

Heb je het gevoel dat de prestaties van je webshop beter kunnen? Dan hebben we goed nieuws: een webshop is nooit af en bouw je stap voor stap beter uit.

In deze workshop bekijken we waar het laaghangend fruit te vinden is en hoe je bepaalde optimalisaties kan uitvoeren.

We gaan daarvoor kijken hoe we de dag van de klant kunnen optimaliseren. Van verkeersbronnen tot klantenbinding. Want als retailer moeten we nu eenmaal de aankoopfrequentie en het gemiddelde winkelmandje verhogen. We volgen daarbij een duidelijk pad met deze speerpunten:

  • verkeer
  • conversie
  • levering
  • loyaliteit

Je leert onder andere

  • Geen buzzwords en moeilijke theorieën, maar wel concrete actiepunten waarmee je de online vindbaarheid, de gebruikerservaring en het conversiepercentage van je shop kan verbeteren.
  • Heel concreet welke punten van je webshop je kan verbeteren en hoe je dat doet. Want de webshops van de deelnemers worden op voorhand gescreend om jou échte handvaten voor je eigen webshop mee te kunnen geven.
  • Van andere webshops wat ook voor jou misschien kan werken.

De trainer

Jean-Philippe Blerot

Jean-Philippe Blerot is de digitaal expert bij uitstek met meer dan 20 jaar ervaring in ICT en digitale projecten. Hij startte ooit als ICT project manager en Digital Program manager bij onder andere Daikin Europe en Edenred. Nu is hij Head of Digital & E-commerce Projects bij Carrefour. Daarnaast geeft hij ook les als gast-docent bij de Solvay Brussels School of Economics & Management (SBS-EM) – ULB.

Bart De Ceulaer

Gepassioneerd door en +18 jaar ervaring in Marketing & Sales, startte Bart in privé en media en sinds 2011 aan agency zijde bij
Hybrid. Hij is op missie om Digitale Marketing duurzamer en performanter te maken, zowel voor adverteerders als voor
marketeers. Bart is de evangelist van de Hybrid TaaS formule.