Write An Essay About The Means Of Transportations Writing A Three Paragraph Descriptive Essay Sample Strengths Of Writing An Essay A Strange Dream I Had Essays J Essaye D Oublier Paroles Mania
Optimalisatie
Feb 24

Optimalisatie

Opleiding Optimalisatie

Prijs niet-leden Safeshops of Gondola

375 exclusief BTW

Inschrijven

Prijs leden Safeshops of Gondola

295 exclusief BTW

InschrijvenOntdek hier de pakketprijzen voor meerdere opleidingen

Wanneer? 16 juni 2022 (14u – 17u)

Taal? Engels

Waar? Gondola Academy Machelen

*indien de coronamaatregelen het niet toelaten fysiek deze opleiding te laten doorgaan, zal deze online plaatsvinden met een aangepaste prijs (zie inschrijvingen)

* Indien u wenst gebruik te maken van de KMO-portefeuille, vergeet dit dan niet aan te vinken in het bestelformulier

Gerelateerde opleidingen

Alle opleidingen

Wat gaan we doen?

Heb je het gevoel dat de prestaties van je webshop beter kunnen?

Dan hebben we goed nieuws. Een webshop is nooit af en bouw je stap voor stap beter uit.

In deze workshop bekijken we waar het laaghangend fruit te vinden is en hoe je bepaalde optimalisaties kan uitvoeren.

Geen buzzwords en moeilijke theorieën, maar wel concrete actiepunten waarmee je de online vindbaarheid, de gebruikerservaring en het conversiepercentage van je shop kan verbeteren.

De webshops van de ingeschreven deelnemers worden gescreend en vervolgens worden aan de hand van concrete voorbeelden en cases verbeterpunten aangebracht.

Op het einde van de sessie, ga je naar huis met concrete actiepunten voor je eigen webshop en ideeën die je ongetwijfeld zal oppikken van andere deelnemers.

De trainer

Jelle Ryckoort

“Als online marketing expert bij Mex United help ik ambitieuze kmo’s om de juiste strategie te bepalen in hun online aanwezigheid. Vaak voelen kmo’s wel aan dat online marketing een belangrijk onderdeel van hun totale marketingaanpak moet zijn, maar geven ze het snel op door een gebrek aan expertise en kennis. Ik zet mij dan ook graag in om de online aanpak van kmo’s stap voor stap uit te bouwen en mijn concrete kennis met hen te delen. Altijd in lijn met het ruimere verhaal en het oneerlijke voordeel van het bedrijf.”