Cheap University Essay Writers Site For University Help Writing Professional Descriptive Essay On Shakespeare Soal Essay Dan Jawaban Tentang Pancasila Sebagai Sumber Nilai Shayari Jeevan Essays
Omni-channel
Dec 23

Omni-channel

Webinar: Verhoog je klantenbinding met omni-channel strategie

Wanneer? 19 mei van 15u30 tot 17u00

Waar? Online event

Sprekers?

  • Jean-Philippe Blerot, Head of Digital & e-commerce @ Carrefour
  • Maxence Vercruysse, founder @ Merkado
  • Lise Van Poucke & Elizabeta Velica @ TradeTracker
  • Adrian Remedios, Solutions Consultant @ Premium Plus

Meer klantenbinding? Dat doe je met een omni-channel strategie.

We zien alles steeds sneller evolueren. Op technologisch, maatschappelijk én ecologisch vlak. Niets of niemand blijft gespaard. Ook de consument zit intussen in volle transformatie. Hij wikt, weegt en past zijn gewoontes aan in hoog tempo, zijn nieuwe behoeften sturen aan op een omni-channel aanpak. Dat wil zeggen dat je nieuwe keuzes moet maken wat betreft technologie, prijsstrategie en customer service. Daarbij zijn omnichannel & customer centricity duidelijk twee van de grootste uitdagingen anno 2022.

Hoe pak je dat aan? En wat doen de anderen?

Carrefour werpt het licht op hoe zij het aanpakken en wat dat met hun cijfers doet, Premium Plus gidst je naar de betere klantenervaring en Trade Tracker toont je hoe je je online campagnes kan optimaliseren.

Omnichannel & Customer centricity blijven twee van de grootste uitdagingen in 2022. Ze impacteren jouw technologische keuzes, prijsstrategie en customer service. Hoe tackelt bijvoorbeeld een bedrijf als Carrefour deze uitdaging? En wat zien ze in hun cijfers bij correcte uitvoering ervan?

BEKIJK HIER DE PRESENTATIE

Marktplaatsen zijn de grote winnaars van de post-corona tijden, dat weten we allemaal. In de toekomst zal meer dan de helft van de online aankopen op de marktplaatsen gebeuren. Dus, wat is de volgende stap? Wat zijn de andere trends die nu op deze marktplaatsen gebeuren? En hoe pas je marktplaatsen toe in jouw omni-channel strategie?

BEKIJK HIER DE PRESENTATIE

Hoe levert u de beste omnichannel-klantenservice (in Zendesk)? Gebaseerd op 10 jaar ervaring in klantenservice, deelt Premium Plus 5 best practice-tips voor een gestroomlijnde, omnichannel klantervaring.

BEKIJK HIER DE PRESENTATIE

Affiliate marketing is een snelgroeiende strategie die merken kan helpen online meer betrokkenheid, verkeer, verkopen en leads te genereren. Leer meer over de voordelen van affiliate marketing en hoe je het kunt integreren in je omnichannel marketingmix.

BEKIJK HIER DE PRESENTATIE

Herbekijk de webinar