Webinar: Customer Authentication
feb 01

Webinar: Customer Authentication

Webinar: Customer authentication in multichannel omgeving

Wanneer? 24 februari 2021

Waar? Online event

Spreker? Sylvie Vandevelde, itsme – Kurt Pinoy, Premium Plus & Gauthier Vervaeke, Club Brugge

Klanten authenticatie in een multi-channel omgeving

Op 24 februari staat het contact met je klant centraal. Hoe kan je dat optimaliseren? En zorgen dat je hem meteen (her)kent en zijn vragen pertinent beantwoordt – ongeacht via welk kanaal hij je benadert?

Onze experts ter zake vertellen je alles over customer authentication en customer experience. Zij geven je nodige inzichten om jouw klanten in een handomdraai de best mogelijke service te bieden. Altijd en overal. Online en offline.

Hoe zet je itsme® in in een multichannel omgeving?

itsme®, de populaire app met je digitale ID, wordt steeds meer gebruikt en laat je klanten toe om veilig in te loggen, gegevens te delen of documenten te ondertekenen. Online én mobiel.  Itsme® legt jou haarfijn uit hoe je de tool inzet in een multichannel omgeving

It’s all about the experience.

Digitale ervaringen bepalen vandaag de dag de toekomst van uw bedrijf. Of het nu gaat om medewerkers, klanten of zelfs supporters, de manier waarop je omgaat met je stakeholders bepaalt je weg naar succes. In dit webinar zal Premium Plus CEO Kurt Pinoy je inwijden in de 5 top CX, EX en SX trends voor 2021. Met hands-on best practices en concrete cases, biedt dit webinar je de basis om je op weg te helpen.

Exclusief: hoe doet clubshop.be – de webshop van Club Brugge dat? 

Clubshop.be – de officiële webshop van Club Brugge – geeft exclusief een blik achter de schermen en legt uit hoe zij het aanpakken en hun fans de best mogelijke customer experience bieden.