Webinar Omnichannel
mei 29
Omnichannel Mystery Shopping

Webinar Omnichannel

Omnichannel Mystery ShoppingIn Omnichannel retail kan het snel misgaan. Bv.: software dat niet goed werkt, klanten die hun weg niet vinden, offline promoties die online niet geldig zijn (en andersom), enz. …

Klanten komen via verschillende kanalen in aanraking met jouw bedrijf of website. Het is dan ook belangrijk dat ze dezelfde ervaring beleven op alle kanalen. Ieder kanaal moet dezelfde boodschap, dezelfde tone-of-voice van jouw bedrijf weergeven. Anders is de kans groot dat je klanten hun aankopen niet zullen vervolledigen.

Op donderdag 20 juni organiseert Mirror, een webinar rond ‘Omnichannel Mystery Shopping’. Tijdens deze webinar zal je ontdekken hoe klanten jouw winkel ervaren, wat de pijnpunten zijn tussen de verschillende kanalen en hoe je de gebruiksvriendelijkheid van je site kan verbeteren. Alle kanalen worden onderzocht en pijnpunten die je mogelijk nog niet kende, komen naar voor.

Schrijf je hier in


Mirror is een partner van SafeShops.be. Bezoek hier hun partnerpagina.