Webinar: WHY5Research & VAR
okt 06

Webinar: WHY5Research & VAR

Webinar: Research: ‘E-shoppers in 2020’ & ‘the impact of your advertising campaign’

Wanneer? 22 oktober 2020 (van 16u00 – 17u00)

Waar? Online event

Spreker?  Tom Meere & Veerle Hellemans van WHY5Research en Dirk Soetens van VAR

Wat zijn de evoluties & opportuniteiten vanuit het oogpunt van de e-shopper?

Tom Meere, CEO & Veerle Hellemans, Account Director @ WHY5Research
Voor de jaarlijkse studie van SafeShops.be ‘The Belgian online shopping survey’ gaat WHY5Research samen met een aantal partners op zoek naar hoe de ideale webshop eruit ziet volgens de Belgische consument.

Marktplaatsen zoals bol.com en C2C platformen zoals Vinted winnen aan populariteit. De consument shopt liever via een applicatie dan via een de browser,… Maar is het gedrag van de Belgische consument aangepast aan de Covid-19 situatie? Is online shoppen nu het ‘nieuwe normaal’ geworden? Aan de hand van een marktonderzoek, aangevuld met desk research, vertelt WHY5Research hoe de Belgische consument eruit ziet anno 2020.

Hoe meet je de impact van je reclamecampagne?

Dirk Soetens – Research Manager @ VAR
Waar adverteerders vandaag de dag naar op zoek zijn, zijn reclamecampagnes met een relevant bereik, voor een correcte prijs en in een veilige context. In een digital first – en mobiele wereld is het opbouwen van naamsbekendheid essentieel, naast prestaties, targeting en directe ROI. In deze sessie legt Research Manager Dirk Soetens je uit hoe radioreclame jouw merk kan helpen, je mediaplan kan rationaliseren en meetbaar kan maken met duidelijke KPI’s.

Tom Meere & Veerle Hellemans @ WHY5Research

Tom Meere, CEO van WHY5Research, heeft 20 jaar ervaring in nationaal en internationaal marktonderzoek en consulting voor lokale en globale spelers. Ook heeft hij een uitgebreide ervaring met het presenteren en concretiseren  van onderzoeksresultaten, en het begeleiden van klanten in dat proces.

Veerle Hellemans, Account Director Research van WHY5Research, heeft 15+ jaar ervaring in internationaal marktonderzoek. Haar expertise bevat: kwantitatieve analyses, motivationele segmentatie, merkonderzoek en positionering, innovatie onderzoek, concept tests en meerlanden studies. Ze biedt ondersteuning aan nationale & internationale klanten.

Dirk Soetens @ VAR

Dirk Soetens is Research Manager van VAR/VRT. Hij heeft meer dan 20 jaar media ervaring. Dirk is gespecialiseerd in impact studies met focus op effecten van radio en televisie advertising.