Premium Plus
mei 23
Premium Plus logo

Premium Plus

We guide your customer experience ⊕

Bij Premium Plus gidsen we je met de juiste tools naar een Omnichannel-platform dat je een 360°-overzicht van je klanten biedt.

Je bent in goede handen!

Premium Plus is een internationaal bekroonde “Premier Solution Provider” van Zendesk die ondernemingen begeleidt op hun Zendesk reis, en die problemen rond implementaties en integraties van Zendesk oplost.

Wij zijn een one-stop-shop voor Zendesk (licenties, begeleiding, training, ontwikkeling, ontwerp en personeel). Onze consultants zijn gespecialiseerd in het ontwikkelen van goede klantervaringen. Onze experts kunnen uw huidige workflows optimaliseren en helpen u graag bij het opzetten van complete nieuwe structuren en processen voor uw teams. ​Zo bent u bij ons in goede handen en bent u verzekerd van de best mogelijke ervaring!

Hoe?

Om je klim naar de top te vergemakkelijken zijn drie factoren essentieel: de juiste ​TOOLS​ (Zendesk en integraties op maat), een GIDS​ die de route kent en je helpt om de juiste beslissingen te nemen (Premium Plus), en -niet te vergeten- jouw ​GOESTING​ om samen met ons die klim aan te vatten (Klant).

Premium Plus zweert bij deze heilige drievuldigheid. We bouwen een klantgericht 360°-overzicht, zodat jij je klanten tot in detail kunt helpen en met hen kunt communiceren, omdat je altijd de juiste info
binnen handbereik hebt.

Want dit is de enige manier om je klanten de ultieme ervaring te bieden die ze verwachten. Samen met jou gaat Premium Plus de uitdaging aan om ​de ultieme klantbeleving te creëren.​

Wat?

●  Opleiding en advies op locatie

●  Ter beschikking stellen van Zendesk licenties

●  Opzet & implementatie van Zendesk instanties

●  Gegevensmigraties

●  Ontwikkeling van back-end integraties met uw eigen CRM/ERP tools

●  Ontwikkeling van uw eigen middleware-integraties of uw eigen Zendesk-applicatie op maat

●  Advies bij het aanbieden van de allerbeste integraties van de verschillende partners van Zendesk

●  Opmaak van uw Helpcentrum en e-mailsjablonen

●  Opmaak van de gewenste rapportages

●  Widget aanpassingen

●  Opleiding van uw customer success team

●  Ter beschikking stellen van personeel

Meer dan 500+ klanten hebben hun GOESTING al laten blijken. Jouw beurt nu?

support@premiumplus.io – +32 3 303 44 90 – premiumplus.io