Sebeco
aug 07
Sebeco logo

Sebeco

Om op deze uiteenlopende vragen een passend antwoord te krijgen neemt u onze website eens rustig door. Dan ontdekt u vast en zeker waarom u zonder twijfel moet kiezen voor SEBECO als business partner.

Call & contact centers zijn vandaag niet meer uit ons dagelijks leven weg te denken. Daarom bestudeert u bij de opzet van uw communicatiestrategie de tactische call & contact center mogelijkheden voor uw bedrijf. U zoekt immers conceptuele en technische tools met een hoge toegevoegde waarde en u stelt zich ook de vraag of de implementatie van deze call & contact center toepassingen u de juiste meerwaarde kan geven. Hierbij laat u zich het best begeleiden door een leverancierspartner met strategische, tactische en technologische inzichten in dit vakdomein.

 

Als u eraan denkt om :

 

    • een direct response promotieacties via radio, televisie, internet en geschreven pers op te zetten;
    • enquêtes af te nemen via telefoon of internet om het gedrag van uw klanten te achterhalen;
    • uw business-to-business of business-to-consumer databases eens grondig te cleanen;
    • juistere informatie over uw doelmarkt te achterhalen;
    • een verkoopsondersteunende campagne met telefonische afspraakplanning op te zetten voor uw verkopers;
    • leads te genereren om uw verkoop te stimuleren;
    • onmiddellijk te verkopen;
    • traffic binnen te halen in uw verkooppunten;
    • gerichte informatie te verstrekken over uw producten en diensten via telefoon, internet en SMS;
    • technische bijstand over uw producten en diensten te verlenen;
    • de gepaste content informatie over uw bedrijf te geven;

dan is SEBECO is uw geschikte leverancierspartner. U heeft echter meer nodig dan louter een telefoon: een geïntegreerd communicatieplatform van live agents, stemcomputers met automatic speech recognition, text-to-speech en internet in combinatie met sms, call-me-trough en call-me-back mogelijkheden.

 

Dankzij het SEBECO kennis- en technologieplatform krijgen uw communicatie-ideeën resultaten in het kwadraat, omdat er een synergie en feedbacksamenspel ontstaat tussen de verschillende contactkanalen.

 

 

Website