UPS Belgium
Aug 17

UPS Belgium

Laat uw online business groter, beter en sneller groeien

De digitale shoppers van vandaag verwachten een handige en flexibele online ervaring, of ze nu kopen bij een lokale retailer of bij een webwinkel in het buitenland. Met een scala aan digitale platformen en e-commerce verzendoplossingen kan UPS u helpen een gepersonaliseerde, vereenvoudigde en betrouwbare online winkelervaring te bieden, zowel voor als na de verkoop.

UPS® is een wereldleider in logistiek met een uitgebreid aanbod aan oplossingen voor pakketten- en vrachtvervoer actief in ruim 220 landen en regio’s over de hele wereld. UPS® schakelt geavanceerde technologie in om de bedrijfswereld efficiënter te beheren en engageert zich om duurzamer te werken voor onze klanten, het milieu en de gemeenschappen die we wereldwijd bedienen.

Neem contact op:

UPS Belgium BV/SRL
Woluwelaan 156
1831 Diegem
https://www.ups.com/be/nl/Home.page
custsvcbenl@ups.com
078-250-877

Go Beyond Campagne UPS

Nu kijken: UPS-webinars over succesvolle e-commerce met inzichten van Deloitte, Fairphone en meer

De on-demand webinars, die gaan over succesvol verkopen over de landgrenzen heen, het vergroenen van de supply chain, en de omnichannel customer experience, zijn nu exclusief beschikbaar via https://bit.ly/3pkr9AH. Met deze gesprekken wil koeriersdienst UPS e-commercebedrijven steunen in de evolutie van hun e-commerce-activiteiten onder de hashtag #GoBeyond – zet net dat stapje extra.

De groei die de e-commercesector de laatste jaren vertoont, biedt vele kansen, maar vereist ook aanpassingen, flexibiliteit en nieuwe vaardigheden. Om het e-commercebedrijven gemakkelijker te maken het nieuwe status quo te tackelen, creëerde UPS drie webinars rond actuele thema’s die webshopeigenaren aanbelangen.

  • Cross-border succes, met inzichten van onder andere belangenorganisatie Ecommerce Europe over hoe als e-commercebedrijf het potentieel van cross-border te benutten en van lokaal naar internationaal kunt gaan.
  • Greening the supply chain, met tips en tricks van Fairphone – een Nederlandse sociale onderneming die werkt aan een beweging voor duurzamere elektronica – over hoe jouw e-commercebedrijf te verduurzamen.
  • Omnichannel customer experience, met inzichten van gerenommeerd advies- en onderzoeksbureau Deloitte over hoe het geheel aan beschikbare prospectie -en verkoopkanalen efficiënt te gebruiken.

Meld je hier gratis aan om de exclusieve links naar de on-demand webinars te ontvangen en #GoBeyond te gaan.

In geval van vragen kun je hier contact opnemen met UPS.