e-commerce label de qualité de Runner's lab - SafeShops.be
Duis ac lorem sit amet nibh gravida malesuada rutrum ac velit.
Feel free to call us: +1 800 789 50 12

e-commerce label de qualité de Runner’s lab


Certified by Safeshops.be e-commerce Kwaliteitslabel
over runners’ lab

Meer dan 35 jaar ervaring!

Runners Service Lab (vandaag runners’ lab) opende haar deuren in 1980, lang voor de ‘running hype’ van vandaag. Het was de eerste loopspeciaalzaak in België. Onze technologie die we hanteren voor het mee ontwerpen van loopschoenen en steunzolen is gebaseerd op onze eigen dynamische footscan® technologie. De footscan® vormde de basis van ons succes en wordt nog steeds verder ontwikkeld voor nog betere metingen en resultaten.

De ervaringen van de voorbije 35 jaren hebben dan ook enorme verbeteringen teweeg gebracht voor de footscan® technologie en analyse.

Runners’ lab heeft zijn eigen befaamd atelier waar de steunzolen en inlegzolen worden ontworpen en gefabriceerd sinds de start van het bedrijf. Ons eerste atelier bevond zich te Beveren-Waas en sinds 2011 in onze hoofdkantoor/winkel te Zwijndrecht. De gepatenteerde 2 meter footscan® drukmeetplaat werd ontwikkeld in België door Jempi Wilssens, de oprichter van runners’ lab in 1980 en eigenaar van rsscan international. De footscan® heeft ook een internationaal succes en wordt wereldwijd gebruikt in tal van speciaalzaken.

Sporters en atleten van over de hele wereld kennen de expertise van runners’ lab, want het gaat veel verder dan de footscan® technologie. Paula Radcliffe, recordhoudster op de marathon, is sinds jarenlang een vaste klant bij runners’ lab. En Greg Lemond geloofde stevast dat hij de Tour de France had gewonnen dankzij perfect op maat gemaakte steunzolen van bij ons. Maar er zijn er veel meer…

+ Mo Farah
+ Alistair Brownlee
+ Kim Clijsters
+ Tia Hellebaut
+ Lisa Norden
+ Lynsey Sharp
+ Milos Raonic
+ …
+ En tal van sportclubs

Tot snel in één van onze winkels?

 

www.runnerslab.be

Runner’s lab est verifié par SafeShops.be – code #SLA20196

Ainsi, vous êtes assuré(e) qu’ils :

o respectent le délai de réflexion

o vous donnent des informations précises sur la procédure de paiement et de livraison

o répondent aux conditions de garantie

o disposent d’une procédure de traitement des plaintes claire

o montrent du respect concernant votre vie privée

o indiquent clairement les coordonnées de contact

o affichent de façon précise les tarifs

Vous retrouverez aussi plus facilement leurs coordonnées.

Si vous pensez que les règles ci-dessus ne sont pas respectées, vous pouvez, aux côtés de leurs propres procédures, introduire votre plainte ici sur ce site.